Haikus Prosaicos, polos nosos alumnos de 1º e 2º Bacharelato Nocturno

 

      2º Bacharelato
nocturno

HAIKUS

 PROSAICOS

Imaxes de Utagawa
Hiroshige

(Edo, actual Tokio, 1797 –  1858)

 

 

Queres ser áxil de mente?

Pois non
invernes,

Para
ser veloz cal castor na súa
presa.

 

Jose Barros

 

image001

 

 

 

Ela ficaba a calor do lume no  claro interior

mentres que
el, a viraxe, no escuro claro

rachaba a madeira para poder manter a fogueira.

 

IvánCastro

 

 

image002

 

Alguén dixo: o fogo é vida

e nós somos a vida

que en cinzas queda

 despois
dunha fogada

 

Boris Richard

image004

 

 

 

Xa dei esquecido aquelas
imaxes

dunha
infancia afastada.

Coma se
o tempo as cortase en cachiños

na miña mente.

 

Boris Richard

image006

 

Pode
ser qué,ao chegar maio,

comezasen a recender as flores violetas

e eu, a respirar.

 

Adolfo Rodiño
Alfonsín

 

image008

 

 

Cando
as malvas en xuño florecían

o meu corazon xeado
seguía.

Por que?

Porque
non me querías

 

Lucía Martínez

 

image010

 

 

image012 

Que bos recordos da infancia,

cando vía
caer lentas as follas,

dende a miña casa da árbore.

 

  Silvia Cerqueira
Sobral

 

 


 

 

 

 

Ás
tardes,

ela lembraba

as
montañas verdes do verán.

 

Dayana Leites Iglesias

 

image010

Ovidio
Murguía de Castro, fillo de Rosalía de Castro
(1871-1900)

 

 

 

 

 

As
follas secas,

a vida nubrada.

Este novembro,

meu
corazón ficou xeado.

 

Estela Fernanda Sena  

 

image015

Ovidio Murguía de Castro: Guadarrama (1898).

 

 

 

Deixar unha resposta

